Close

Page 4 of 9 FirstFirst ... 23456 ... LastLast
Results 31 to 40 of 84
  1. #31
    Senior Member He-Man's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    NJ
    Posts
    1,134
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Nee de AI stelt niet veel voor. Het wordt iets beter als je m zelf een deck geeft (custos AI), maar PvP is veel leuker.
    En welkom! Stel gerust vragen als je ze hebt. Ik heb ook een aantal strategie artikels geschreven, link staat in mijn sig.
    proud former member of A1 Alliance
    overview of all
    my strategy articles

  2. #32
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    The Netherlands
    Posts
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Blog Entries
    12
    Ja, die had ik al gezien op de site van Gondorian, en de eerste paar al gelezen en aan het verteren. Bijzonder goed geschreven moet ik zeggen. Waar heb je zulk schitterend Engels geleerd?

    Komisch voorval uit mijn 2e PVP match: Ik speelde tegen een Nishaven (niet geschoren?) deck, en dacht dat een protector zou beschermen tegen Nishaven's ability (4 schade aan *alle* allies)... Ik mocht eerst en kaarten vielen goed, en ik had rond ronde vijf dus *vijf* allies op tafel, waaronder een Birgitte, tegen hij geeneen. Keek ik even op mijn neus toen ze *alle vijf* in een keer weg waren! Protector blijkt daartegen dus niet te werken, kennelijk is Nishaven's ability geen "targeting".
    Gek genoeg won ik dat potje nog wel...

  3. #33
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    United States
    Posts
    7
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Hallo iedereen! hier een Nederlander die in New York woont
    ik heb SE pas kort geleden ontdekt maar het is een super time killer! in het begin speelde ik voornamelijk met Boris ik vond de human/warrior card pool erg leuk maar sinds een paar dagen ben ik aan het experimenteren met Zhanna Mist en ik moet zeggen ik vermaak me met haar een stuk beter!
    ik blijf met mijn huidige deck rond de 200 rating hangen maar zodra ik wat meer aan haar gewend ben en het een beetje tweak denk ik dat het snel omhoog zal gaan!

    leuk om te zien dat ik niet de enige nederlander ben!

  4. #34
    Senior Member He-Man's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    NJ
    Posts
    1,134
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Quote Originally Posted by LiefKlynKonyntje View Post
    Ja, die had ik al gezien op de site van Gondorian, en de eerste paar al gelezen en aan het verteren. Bijzonder goed geschreven moet ik zeggen. Waar heb je zulk schitterend Engels geleerd?

    Komisch voorval uit mijn 2e PVP match: Ik speelde tegen een Nishaven (niet geschoren?) deck, en dacht dat een protector zou beschermen tegen Nishaven's ability (4 schade aan *alle* allies)... Ik mocht eerst en kaarten vielen goed, en ik had rond ronde vijf dus *vijf* allies op tafel, waaronder een Birgitte, tegen hij geeneen. Keek ik even op mijn neus toen ze *alle vijf* in een keer weg waren! Protector blijkt daartegen dus niet te werken, kennelijk is Nishaven's ability geen "targeting".
    Gek genoeg won ik dat potje nog wel...
    Hartelijk dank, blij te horen dat de artikels van pas komen. Ik woon al enige jaren in de US, dus ik heb flink aan mijn Engels kunnen spijkeren hier

    Protector beschermt inderdaad niet tegen massa effecten zoals Nish' ability, Tidal Wave, etc, omdat die niet targeten. De formulering op veel kaarten is erg ongelukkig, maar dit werkt feitelijk hetzelfde als in MtG. Protector zou eigenlijk iets als de volgende tekst moeten hebben "Other non-protector allies gain "this ally cannot be targeted"".
    proud former member of A1 Alliance
    overview of all
    my strategy articles

  5. #35
    Senior Member He-Man's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    NJ
    Posts
    1,134
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Quote Originally Posted by Wyborn View Post
    Hallo iedereen! hier een Nederlander die in New York woont
    ik heb SE pas kort geleden ontdekt maar het is een super time killer! in het begin speelde ik voornamelijk met Boris ik vond de human/warrior card pool erg leuk maar sinds een paar dagen ben ik aan het experimenteren met Zhanna Mist en ik moet zeggen ik vermaak me met haar een stuk beter!
    ik blijf met mijn huidige deck rond de 200 rating hangen maar zodra ik wat meer aan haar gewend ben en het een beetje tweak denk ik dat het snel omhoog zal gaan!

    leuk om te zien dat ik niet de enige nederlander ben!
    En ook niet de enige Nederlander in New York!
    proud former member of A1 Alliance
    overview of all
    my strategy articles

  6. #36
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    The Netherlands
    Posts
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Blog Entries
    12
    Welkom Wyborn! Klinkt goed hoe je bezig bent! Ik heb vandaag een paar keer achter elkaar lelijk klop gehad, en ben een blog begonnen om een en ander een beetje te tracken. Dit weekend weg en geen iPhone, dus ook niet spelen Volgende week verder.

    Succes en hou ons op de hoogte hoe het gaat!

  7. #37
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    United States
    Posts
    7
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Bedankt voor het warme welkom!

    Misschien dat jullie me een beetje kunnen helpen met mijn Zhanna deck?
    http://shadowera.gondorian.com/deck/....1se190.2se092

    Toen ik eenmaal Zhanna gekozen had als Hero en wat meer naar de priest kaarten zat te kijken zag ik Plague en ik wist meteen dat ik daar mijn deck omheen zou gaan bouwen.
    ik heb een aantal variaties gehad, in het begin had ik bijvoorbeeld 4 bazaar maar ik kwam er al snel achter dat ik geen kaarten wou geven aan mijn tegen stander waneer ik een resource destroy deck speel.

    dus als iemand hier ervaring heeft met het spelen van een soort gelijk deck en me wat hints kan geven zou ik dat erg waarderen!
    (of als je tips hebt met betrekking tot kaart keuze sta ik altijd open voor suggesties!)
    Last edited by Wyborn; 12-09-2011 at 05:01 PM. Reason: Whoopsy! :)

  8. #38
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    United States
    Posts
    7
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0

    Talking

    Ok!

    Hoe gaat het met de lokale Nederlanders? het is erg stil in deze sectie van het forum!
    ik ben ondertussen lid geworden van "The Shining Stars" er zitten veel aardige mensen in die veel van Shadow Era af weten.
    en ze zijn ook veel hulp geweest met het tweaken van mijn Zhanna deck ...die nu zo'n beetje af is (ik speel niet zo veel als ik zou willen op het moment maar ik heb nu 5 potjes achter elkaar gewonnen met dit deck dus het gaat de goeie kant op!)
    Ik moet zeggen ik merk dat ik veel meer in de deck builder zit dan in het spel zelf :P

    Dussssssss wat spoken de rest van jullie allemaal uit?

  9. #39
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    The Netherlands
    Posts
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Blog Entries
    12
    Hup Wyborn met je Zhanna deck!!

    Ik hou het voorlopig nog bij Warrior decks, never change a losing team! . Serieus, het lijkt me nuttig om eerst van 1 type deck goed te begrijpen hoe het zich gedraagt tegen de verschillende soorten tegenstand. De moeilijkste tegenstander voor mijn Boris deck op het moment is een ally-loos Darkclaw deck. Op mijn SE blogje hou ik zo'n beetje bij wat er gebeurt. Grappig dat jullie allebei in NY wonen...

  10. #40
    Senior Member He-Man's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    NJ
    Posts
    1,134
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Druk bezig met de reorganisatie van A1
    proud former member of A1 Alliance
    overview of all
    my strategy articles

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •