Close

Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    DP Visionary
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0

    Nieuwe speler zoekt oefenpartner

    Hey allemaal,

    Ik ben Paco en ben 2 dagen geleden met het spelen van Shadow Era.
    Tot nu toe lijkt het me een erg leuk spel. Ik vroeg me alleen af of er misschien mensen zijn die samen potjes willen spelen om te oefenen en natuurlijk voor de fun. Of je nieuw bent met het spel of ervaren maakt mij verder niet uit.
    Als je zin hebt om te spelen, kan je hier een berichtje achterlaten of even me skype toevoegen: paco.cartman

    Ciao,

  2. #2
    World Champion 2012 iClipse's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Belgium
    Posts
    5,249
    Tournaments Joined
    6
    Tournaments Won
    0
    Ik speel de laatste tijd niet meer, dus op dat vlak kan ik je niet echt helpen. Ik ben aan het wachten tot de expansion uit komt, die vorige zomer was beloofd.. Nu goed, dat ter zijde, als je graag tekstueel advies wilt, daarmee kan ik je wel helpen. Ik log nog ongeveer 1-2x in per dag op dit forum, dus op dat vlak kan ik je wel helpen.
    iClipse - A1's Twilight Manipulator - A1 : Evolution in Theory
    Part of PFG


    • My psychiatrist told me I was crazy and I said I want a second opinion. He said okay, you're ugly too.

    • Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.

    • With sufficient thrust, pigs fly just fine.

    • I used to be indecisive. Now I'm not sure.

    • A diplomat is someone who can tell you to go to hell in such a way that you will look forward to the trip.

  3. #3
    DP Visionary
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Quote Originally Posted by iClipse View Post
    Ik speel de laatste tijd niet meer, dus op dat vlak kan ik je niet echt helpen. Ik ben aan het wachten tot de expansion uit komt, die vorige zomer was beloofd.. Nu goed, dat ter zijde, als je graag tekstueel advies wilt, daarmee kan ik je wel helpen. Ik log nog ongeveer 1-2x in per dag op dit forum, dus op dat vlak kan ik je wel helpen.
    Ik heb wel wat vragen opzich. Ik wil ook tegen me broer gaan spelen, maar hoe nodig ik hem uit tot een game? hij staat wel in me friendlist maar zie nergens een mogelijkheid om hem uit te nodigen? en is er uberhaupt een chat functie?
    Ik ging ook een quick game doen wat blijkbaar ranked is :P ik heb 1 keer gewonnen en 1 keer verloren. Maar ik had niet eens in de gaten dat ik tegen een andere speler aan het spelen was.

    Ik speel nu vooral met majiya, is het verstandig om vooral de enemy hero te foccussen met al me damage spells of juist meer de allies van de tegenstander? Nu doe ik er alles aan om zo min mogelijk damage te krijgen door alle alies van de tegenstander aan te vallen ipv de hero. Lijkt tot nu toe goed te werken, verliezen tegen de bots lijkt niet echt meer mogelijk en in de ranked games leek het ook goed te werken(speelde tegen die wizard die 4dmg op iedere allie doet met ze ability).

    Ik verloor me eerste game echt net aan, hij had een sandworm(2dmg) op het veld en poision(1dmg) om me hero. Hij had geen kaarten meer in ze hand. Ik had 7hp over. Toen het zijn beurt was trok hij een fireball...... Dus deed hij precies 7 damage lol.. En het erge was dat ik totaal 16 damage op hem had gedaan als ik die beurt had overleeft en hij had nog maar 12hp. Maar me strategie leek te werken.

    Tweede game ging super makkelijk, ik had nog 23hp ofzo over aan het eind(weer tegen die wizard).

    Anyways bedankt voor je reply.
    Last edited by dispx; 03-25-2013 at 08:08 PM.

  4. #4
    World Champion 2012 iClipse's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Belgium
    Posts
    5,249
    Tournaments Joined
    6
    Tournaments Won
    0
    Je vragen kan ik wel beantwoorden

    Quote Originally Posted by dispx View Post
    Ik heb wel wat vragen opzich. Ik wil ook tegen me broer gaan spelen, maar hoe nodig ik hem uit tot een game? hij staat wel in me friendlist maar zie nergens een mogelijkheid om hem uit te nodigen? en is er uberhaupt een chat functie?
    Ik ging ook een quick game doen wat blijkbaar ranked is :P ik heb 1 keer gewonnen en 1 keer verloren. Maar ik had niet eens in de gaten dat ik tegen een andere speler aan het spelen was.
    Tegen iemand spelen doe je door een custom game aan te maken. Je doet dit door in het 'challenge' venster op 'create game' te duwen. Eens in dat venster, geef je gewoon een wachtwoord in. Je broer kan dan jouw naam opzoeken in de lijst, of via de zoekfunctie in het challenge screen, dan op je spel duwen (daar zal staan: 'Waiting/pasword' of iets dergelijks, kan het me niet helemaal herinneren), het wachtwoord in geven en dan kan je tegen elkaar spelen. De speler die eerst gaat wordt altijd willekeurig gekozen.

    Chatten kan je door met je muis of vinger op het icoontje van de hero te duwen, en dan zal er een chat venster op komen.

    Friendlist is voorlopig redelijk nutteloos, en dus heb je dat niet echt nodig.

    Quote Originally Posted by dispx View Post
    Ik speel nu vooral met majiya, is het verstandig om vooral de enemy hero te foccussen met al me damage spells of juist meer de allies van de tegenstander? Nu doe ik er alles aan om zo min mogelijk damage te krijgen door alle alies van de tegenstander aan te vallen ipv de hero. Lijkt tot nu toe goed te werken, verliezen tegen de bots lijkt niet echt meer mogelijk en in de ranked games leek het ook goed te werken(speelde tegen die wizard die 4dmg op iedere allie doet met ze ability).
    Majiya is zo goed als de beste hero in het spel momenteel, dus dat is een goede keuze. Je spells gebruik je in het begin best om monsters (in dit spel allies genaamd) dood te doen. Echter, is het verstandig ze zodanig te doseren dat je ze efficiënt gebruikt. Fireball gebruik je best om in 1 klap een ally dood te doen, of om een ally dood te doen in combinatie met je hero ability. Fireball op een Sandworm bijvoorbeeld is geen goed gebruik van de Fireball, tenzij het de Sandworm zou doden, of je een supernova ook in je hand hebt die je kan gebruiken.

    Aangezien allies een bron van continue schade is, is het dus best om eerst het veld te overwinnen met je spells en allies, en de tegenstander zijn hero te negeren tot je het veld hebt, en dan pas zijn leven naar beneden doen. Uiteraard zijn er situaties waar je best je spells op de andere zijn hero speelt omdat je weet dat je hem in 1-2 beurten daardoor kan dood doen, maar dat zijn situaties die een beetje oefening nodig hebben om te herkennen.

    Quote Originally Posted by dispx View Post
    Ik verloor me eerste game echt net aan, hij had een sandworm(2dmg) op het veld en poision(1dmg) om me hero. Hij had geen kaarten meer in ze hand. Ik had 7hp over. Toen het zijn beurt was trok hij een fireball...... Dus deed hij precies 7 damage lol.. En het erge was dat ik totaal 16 damage op hem had gedaan als ik die beurt had overleeft en hij had nog maar 12hp. Maar me strategie leek te werken.
    Haha, jah. Pech hebben! Ik ben ook al dood gegaan door van die dingen, bijvoorbeeld mijn eigen blood frenzy (warrior ability) die me op mijn eigen beurt heeft gedaan.
    iClipse - A1's Twilight Manipulator - A1 : Evolution in Theory
    Part of PFG


    • My psychiatrist told me I was crazy and I said I want a second opinion. He said okay, you're ugly too.

    • Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.

    • With sufficient thrust, pigs fly just fine.

    • I used to be indecisive. Now I'm not sure.

    • A diplomat is someone who can tell you to go to hell in such a way that you will look forward to the trip.

  5. #5
    DP Visionary
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    bedankt voor het beantwoorden van me vragen.

    Net nog paar potjes gedaan. wel iets raars, ik viel aan met een brutalis en ik had die 1 hp over had. Rare was dat me brutalis dood ging van het aanvallen van de tegenstander? ik heb ze kaart bekeken maar kon niks vinden wat damage op mij zou doen, wat kan dit zijn? Lagen ook geen recource kaarten of iets op tafel.

    Later die game wilde ik arcane burst gebruiken op 3 targets maar 1 van de allies kon ik er niet mee targetten, kan niet helemaal volgen hoe dat zou kunnen.

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Amsterdam, Netherlands
    Posts
    860
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Als een ally een ander aanvalt, zonder dat de ander dood gaat, dan zal de ander terug slaan.

    Val je met een 1/1 een 1/2 aan, dan zal jouw 1/1 dood zijn en de 1/2 wordt nu een 1/1.

    Targetten van allies is afhankelijk van de abilities die ze hebben. Mogelijk was de ally die jij wilde raken hidden.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •