Close

Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    DP Visionary bytas's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Belgium, Tielrode
    Posts
    166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0

    Be-sport Professional gaming organisation (SE guild?)

    Hallo beste mensen.

    Sommigen onder jullie kennen me misschien al van mijn unboxing video's, maar daarnaast heb ik nog een andere hobby.
    Ik ben namelijk de manager van Be-sport, een Nederlandstalige e-sport organisatie met vlaamse roots. Be-sport begon als een League of Legends team (populair moba-spel), maar wij zijn ondertussen bezig met het uitbreiden van onze organisatie naar andere spelen. Ons uiteindelijke doel is om een e-sport organisatie te vormen met e-atleten in verschillende games. Onze doelgroep voor leden bestaat hierbij uit nederlandstalige gamers (nederland/vlaanderen).

    Ik wou maar even polsen of er hier mensen intresse hebben om een SE guild op te richten voor nederlandstalige spelers, die dan onder de vaandel van Be-sport zou spelen. De bedoeling is dat deze guild tewerk gaat zoals de topguilds (A1, AA1, ...) maar enkel nederlandstalige leden aanneemt.

    Verder zouden jullie een eigen community section krijgen op ons Be-sport forum, en als de zaak aanslaat kunnen we voor coverage, nieuws en zelfs sponsors voor topspelers zorgen.

    Wel zou ik hiervoor een aantal mensen nodig hebben die bereid zijn om de guild samen met mij te leiden, aangezien ikzelf de algemene manager ben van Be-sport, en dus ook met andere games moet bezig zijn.

    Laat alvast weten of je intresse hebt om deel uit te maken van zulk een guild!

    Intressante referenties:

    www.be-sport.net ( onze site, aan een betere en mooiere layout wordt gewerkt)
    www.be-sport.net/forum ( ons forum, voorlopig nog leeg, maar zal snel vollopen.)
    www.facebook.com/besport.net (onze facebookpage! Like om op de hoogte gehouden te worden van onze werking)
    www.own3d.tv/BeSport (own3d account waar we later tournooien enzo kunnen streamen!)


    Met vriendelijke groet
    Bytas

  2. #2
    Senior Member RaveBaldrick's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Utrecht, The Netherlands
    Posts
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Klinkt leuk Ik ben wel geinteresserd,maar denk niet dat ik geschikt ben voor echt competitieve spel.
    E2E | Professor of cunningness

  3. #3
    DP Visionary bytas's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Belgium, Tielrode
    Posts
    166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    We beginnen sowieso eerst met het opbouwen van een community. Van zodra er genoeg intresse is kunnen we mensen die wel competitief met SE willen bezig zijn de kans geven om op een hoger niveau actief te zijn. Mensen die enkel deel willen uit maken van onze community en dus op de hoogte willen gehouden worden van wat er allemaal aan de hand is in be-sport, of gewoon gametips willen uitwisselen kunnen dit ook!

    Voor de mensen die intresse hebben: Jullie kunnen alvast registreren op ons forum en onze facebookpage liken. (links in post 1)
    Van zodra we met 5 of meer zijn maak ik een board aan voor shadow era op ons forum.

  4. #4
    Member Yahto's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Belgium,Antwerp
    Posts
    67
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Hoi ,

    Ik heb wel interesse ,zowel competitief als op vlak van organisatie.

    Eerlijkheid duurt het langst : ben nog maar sinds half juli 2012 (heel recent dus) begonnen met dit fantastische spel waar ik ondertussen al aan verslaafd ben ,lol

    Groetjes,

    Yahto
    Member of Team Juggernauts Xtended (TJX) - Hero - IGN : TJ YahtoX
    “Truth is a strange thing. There is a danger in seeking it, for one might find it. That one does not like a truth does not make it false. How few people understand that.” (Witness of Gor, p.586)

  5. #5
    DP Visionary bytas's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Belgium, Tielrode
    Posts
    166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Hey Yahato Leuk dat je mee wilt doen.
    Het is niet zo erg dat je nog maar net bezig bent hoor. Enthousiasme is op het moment het belangrijkste!

  6. #6
    World Champion 2012 iClipse's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Belgium
    Posts
    5,249
    Tournaments Joined
    6
    Tournaments Won
    0
    Ik wil gerust helpen, maar echt lid zijn van de guild zit er niet in. Ik ben al lid van A1, en dat is de enkele guild waar ik lid van kan/mag/wil zijn.
    iClipse - A1's Twilight Manipulator - A1 : Evolution in Theory
    Part of PFG


    • My psychiatrist told me I was crazy and I said I want a second opinion. He said okay, you're ugly too.

    • Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.

    • With sufficient thrust, pigs fly just fine.

    • I used to be indecisive. Now I'm not sure.

    • A diplomat is someone who can tell you to go to hell in such a way that you will look forward to the trip.

  7. #7
    DP Visionary bytas's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Belgium, Tielrode
    Posts
    166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Hey Iclipse!

    Leuk dat je van je laat horen in dit thread.
    Ik begrijp je natuurlijk volledig. A1 is een heel grote en gerespecteerde guild en het spreekt voor zich dat je loyaal blijft.

    Bij Be-sport zal het aanvankelijk vooral draaien rond het opbouwen van een community, geen verplichtingen dus! Ik denk dat het wel veilig is te zeggen dat we de eerste community zullen zijn die zich expliciet richt naar spelers uit het nederlandstalig taalgebied.

    Pas later, als de basis er ligt gaan we effectief op zoek binnen die community naar mensen die graag op competitief niveau spelen en daarvoor willen gaan.

    Ik zal vanavond een extra board aan maken op ons eigen forum voor SE, en dan kunnen alle geïnteresseerden zich daar al nestelen en het daar naar hun zin maken. ^^

    @Yohato: Heb jij soms zin om voorlopig community leader te worden? Het zou dan jouw taak zijn om de community te doen groeien en te voorzien van entertainment. Aanvankelijk kan dat heel simpel zijn: Forum spelletjes, topics met discussies over het spel starten, eventueel funcups organiseren. Ik zal je daar natuurlijk graag in bijstaan.


    mvg
    Bytas

  8. #8
    DP Visionary bytas's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Belgium, Tielrode
    Posts
    166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Ik heb ondertussen een subforum gemaakt op ons eigen be-sport forum!
    Mensen die intresse hebben om deel uit te maken van onze be-sport community kunnen alvast registreren en even inchecken bij onze Shadow era community check in!

    http://www.be-sport.net/forum/viewforum.php?f=20

  9. #9
    Member Yahto's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Belgium,Antwerp
    Posts
    67
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Hoi Bytas,

    Consider the job taken, hehe ...Ik zal via forum van Be-Sport laten weten hoe ik het zie enz

    Grtz,

    Yahto
    Member of Team Juggernauts Xtended (TJX) - Hero - IGN : TJ YahtoX
    “Truth is a strange thing. There is a danger in seeking it, for one might find it. That one does not like a truth does not make it false. How few people understand that.” (Witness of Gor, p.586)

  10. #10
    DP Visionary bytas's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Belgium, Tielrode
    Posts
    166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Nu we een community leider hebben kunnen we echt van start gaan!
    Surf dus allemaal naar www.be-sport.net/forum en registreer!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •