Hur oftast är ni här igentligen? Varit med i ni några turneringa? Är ni uppe på IRC #shadowera osv.![]()
Hur oftast är ni här igentligen? Varit med i ni några turneringa? Är ni uppe på IRC #shadowera osv.![]()
Varje dag
Inte haft tid for nagra turneringar men hoppas pa battre tider. Forsoker vara pa IRC sa mycket som mojligt dock![]()
Acolytes of A1.
Oderint Dum Metuant.
Läser på forumet varje dag![]()
Jag själv har inte haft lika mycket tid på den senaste tiden, har tröttnat lite på spelet helt enkelt...
förstår det! Det är bara och invänta lite nya kort så man kan göra lite nya decks o spela med. Själv har jag haft ren otur när jag spelat och det har gått riktigt kasst tills jag spendera lite pengar på kristaller och gjorde en lek (som jag tycker är rätt unik) som funkar ganska bra nu. Första motståndaren va en kille som spela en nishaven lek (han hette dessutom nishaven2000) och jag tänkte "fan att jag ska få möta den hero´n min lek är sämst mot" men jag hade turen o vinna, killen skrev "man you are epic" då rör man lite på smilgroparna hahaså tack vare det så ska jag nog spela lite till o sedan försöka mig in på nån tournament när man kan spelet lite bättre och jag inte har så mycke jobb o göra.
Jag läser på forumet varja dag också.
Men jag pratar bara lite svenska. Jag bodde i Uppsala för ett år. Jag vet lite mer svenska. Förlåt.![]()
ganska sällan jag är inne på forumet, men det händer ibland
har lite för mycke IRL för att hinna med allt
Shadow Era name: Inwisigoth
Tack. Google hjëlpa (?) lite.
Jag kommer back till Uppsala från imorgon till onsdag.
Bookmarks