Close

Search:

Type: Posts; User: Kdogg10

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. hey kp hows it going i see your doing guild...

    hey kp hows it going i see your doing guild signups? but anyways im trying to get my favorit deck and i need advice plz help;P
  2. Replies
    17
    Views
    4,963

    But it would change the coc version of it which...

    But it would change the coc version of it which cant be done so either way it cant be done
  3. Replies
    19
    Views
    3,175

    i think if your gonna give a creature 3cc and put...

    i think if your gonna give a creature 3cc and put it at a 2/1 with a ability that switches hp for atk atleast put its atk and cc evenly so i think 2cc would make it more reasonable and effective...
  4. Replies
    17
    Views
    4,963

    Dude this card doesnt need a 2cc ability even if...

    Dude this card doesnt need a 2cc ability even if you do activate her ability the best serena deck relys on stealing opponents stuff which i think that shit needs adressed if you wanna piss someone of...
  5. Replies
    8
    Views
    1,901

    it can hit 300 maybe 340 if you play as much as...

    it can hit 300 maybe 340 if you play as much as possible last month i did 320
  6. Replies
    8
    Views
    1,901

    oh ya but still the aldmor interceptor is there...

    oh ya but still the aldmor interceptor is there for some more board control so iwould not recomend it
  7. Replies
    8
    Views
    1,901

    ya but its card in general doesnt get any of the...

    ya but its card in general doesnt get any of the atk boosts and it is mor eof a setback i mean with Feasterling i get more damnage plus the boost from crown of ages and assualt plintith
  8. Replies
    8
    Views
    1,901

    true

    true
  9. Replies
    8
    Views
    1,901

    LoreKings:Ter Adun The Terror King

    Deck List
    Hero
    Ter Adun
    Allys
    Feasterling X4
    Aldmor Interceptor X4
    Cleric Of The Asyn X4
    Ravager Zealot X4
    Murderous Hulk X3
    Abilitys
  10. Replies
    3
    Views
    1,219

    Should I show my rothem build

    I have a good rothem build should I share it I know there's not a lot on the forums so plz some advice
  11. Replies
    11
    Views
    2,255

    I just need a guild and was hoping someone would...

    I just need a guild and was hoping someone would notice thx
Results 1 to 11 of 11